Як адаптувати освітній процес під час та після дистанційного навчання в школі.
Забезпечити комфортний освітній простір – одне з завдань розбудови якісної школи, визначених у рекомендаціях «Абетка для директора».
У своєму матеріалі Державна служба якості освіти України пропонує керівникам закладів поради, як адаптувати освітній процес під час та після дистанційного навчання в школі.
Особливо важливими поради стають під час пандемії, коли періодичне введення та скасування жорстких карантинних обмежень впливає на організацію освітнього процесу в школах.
У матеріалі читайте про адаптацію освітнього процесу при переході на дистанційне навчання – зміни розкладу та правил взаємодії, підтримку педагогів і адаптацію учнів, комунікацію з батьками.
А також – про адаптацію після повернення з дистанційного навчання: діагностику, додаткові форми комунікації та уникнення надмірного навантаження.
Матеріал читайте за посиланням: bit.ly/3I0FNEG